سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی کد خطا F3 و F5 در ماشین ظرفشویی سامسونگ

کدهای خطا ماشین ظرفشویی سامسونگ سوال مهمی است که چه تعمیرکاران متخصص ماشین ظرفشویی چه کاربران معمولی آن را دنبال می کنند.

ارور کدهای f3 و f5 شاید نسبت به بقیه کدهای این گروه رایج تر باشند. زمانی که کد خطای f3 بر روی نمایشگر ظرفشویی سامسونگ نشان داده می شود، معمولا بدین معناست که دستگاه دچار مشکل نشتی یا آبریزش در بخشهای پایینی شده است. در چنین مواقعی اگر سینی پایینی از آب پر باشد، سوئیچ شناور فعال شده و دستگاه ارور f3 را نشان خواهد داد. در ادامه مقاله به رفع ارور F3 و F5 در ماشین ظرفشویی سامسونگ می پردازیم.

جهت رفع کد خطای f3 می توانید دستگاه را از برق بیرون کشیده و سپس ظرفشویی را به عقب کج کنید تا تمامی آب تخلیه گردد. توصیه می شود حوله و سطلی برای تخلیه آب در دسترس باشد. اگر که این کار اتفاقی یکباره باشد، پس از تخلیه سوئیچ به حالت قبلی بازگشته و ارور از نمایشگر پاک می شود. وگرنه، بخشی از ماشین ظرفشویی سامسونگ دچار نشتی و آبریزش شده و می بایست توسط تکنسین مجرب بررسی شود.

ارور f5 از گیر کردن، گرفتگی و یا خرابی بازوهای آبپاش ظرفشویی خبر می دهد. بازوهای آبپاش را بررسی کنید. می توانید با استفاده از جرم گیر، هر گونه جرم و یا زنگ زدگی ممکن را بر روی بازوها از بین ببرید. در صورتی که نتوانستید مشکل را برطرف نمایید، جای نگرانی نیست، با متخصصان آی پی امداد تماس گرفته و در کوتاهترین زمان ممکن دستگاه خود را مانند گذشته سالم دریافت نمایید.

همچنین شما می توانید جهت عیب یابی ماشین ظرفشویی سامسونگ با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در تماس باشید.

مشخصات اصلی تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ یک کار تخصصی است و باید به نحو درست انجام گیرد تا از خرابی های دوباره ظرفشویی پیشگیری شود. این کار فقط توسط تعمیرکار متخصص قابل انجام است و فرد غیرمتخصص نمی تواند به خوبی  به تعمیرات این دستگاه بپردازد. آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در تهران دارای تعمیرکاران مجربی میباشد که می توانند دستگاه شما را به بهترین شکل تعمیر کنند.

  • تعمیرکار ظرفشویی سامسونگ از تخصص و دانش به روز برای رفع عیب این دستگاه برخوردار است.
  • تکنسین متخصص تعمیرگاه آی پی امداد برای تعویض قطعات ظرفشویی سامسونگ، از لوازم باکیفیت و اورجینال استفاده خواهد کرد.
  • تعمیرکار این مجموعه جهت تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در محل شما گارانتی و فاکتور معتبر عرضه می کند.
  • تعمیرکار نمایندگی از ابزار و تجهیزات کاملا پیشرفته برای تعمیرات ظرفشویی سامسونگ استفاده می کند.